Vaše virtuální asistentka Kate v mobilní aplikaci SMART
Vydání potvrzení, dokladů nebo dokumentů
Níže vyberte, o jaký druh potvrzení nebo dokumentu máte zájem.
Zelená karta k povinnému ručení
Potřebujete zelenou kartu k povinnému ručení? Níže jsou uvedené možnosti, jak o dokument požádat.
Klientská zóna
Dokument si můžete zobrazit nebo stáhnout v Klientské zóně v detailu vaší smlouvy.
Daňové potvrzení
Potřebujete Potvrzení o zaplaceném pojistném na soukromé životní pojištění pro vytvoření daňového přiznání? Daňové potvrzení se vystavuje pouze pro daňově uznatelné smlouvy. Více informací zde.
Klientská zóna
Dokument si můžete zobrazit nebo stáhnout v Klientské zóně v detailu vaší smlouvy.
Informace o stavu pojistné smlouvy životního pojištění
Dokument standardně vystavujeme a automaticky zasíláme jednou ročně. Naleznete v něm např. údaje o rozsahu pojištění, hodnotě pojištění za předchozí rok nebo přehled investičních změn. Níže jsou uvedené možnosti, jak o dokument požádat.
Klientská zóna
Dokument si můžete zobrazit nebo stáhnout v Klientské zóně v detailu vaší smlouvy.
Potvrzení o sjednaném pojištění odpovědnosti
Pokud se chystáte do Itálie, kde budete provozovat zimní sporty, je vaší povinností mít v rámci cestovního pojištění sjednané pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou jiné osobě.
Klientská zóna
Dokument si můžete zobrazit nebo stáhnout v Klientské zóně v detailu vaší smlouvy.
Jiné dokumenty
Některé typy dokumentů najdete již nyní v Klientské zóně (např. daňové potvrzení, Informace o stavu pojistné smlouvy k životnímu pojištění, pojistná smlouva, pojistka, výroční dopis).
Klientská zóna
Dokument si můžete zobrazit nebo stáhnout v Klientské zóně v detailu vaší smlouvy.
Často kladené dotazy
-
O potvrzení můžete požádat přes webový formulář výše, nebo na infolince 466 100 777.
-
Daňové potvrzení naleznete v Klientské zóně a také vám jej automaticky zasíláme na email nebo poštou, a to v průběhu ledna každého roku.
-
Potvrzení o přijetí vámi vyplněného formuláře vám dorazí na zadanou e-mailovou adresu, kde vás také budeme informovat, jaké budou další kroky.
-
Na váš požadavek odpovíme zpravidla do 5 pracovních dní a budeme vás informovat o jeho stavu na vámi zadanou e-mailovou adresu.