Cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny 🌍 s 20% slevou

Cestovní pojištění

Díky cestovnímu pojištění od ČSOB Pojišťovny si užijete svou dovolenou naplno.

Nahlásit škodu

Proč byste měli mít cestovní pojištění od ČSOB Pojišťovny?
 

 Vysoké limity léčebných výloh až do výše 100 mil. Kč
 Ve vyšších variantách vám pojistíme zavazadla, cestu i let
 Kryjeme i akutní ošetření zubů
 Rozsáhlé asistenční služby 24 hodin denně
 Sleva až 20 % při on-line sjednání

Máte-li u nás sjednáno pojištění zpoždění letu, je možné nárokovat plnění za občerstvení, úschovu zavazadel, případně ubytování a přepravu do nebo z místa ubytování, pokud je zpoždění delší než 6 hodin (za předpokladu, že vám tyto náklady nekompenzuje přímo letecká společnost).

Pokud se během cestování letadlem dostanete do nesnází a budete potřebovat radu, zavolejte nám. V případě komplikací vám poradíme, poskytneme prvotní asistenci a pomoc, případně pomůžeme i při uplatnění nároku u leteckého přepravce. V případě potřeby volejte telefonní číslo +420 466 100 777 (zvolte volbu 0 a následně volbu 4).

Co všechno cestovní pojištění zahrnuje 

 

  • krytí léčebných výloh (lékařské ošetření, hospitalizaci, léky, převoz do ČR)

  • repatriaci tělesných ostatků do ČR

  • lékařské ošetření akutní bolesti zubů 

  • zásah horské služby v případě úrazu 

  • asistenční službu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

  • přivolání rodinného příslušníka v případě onemocnění nebo úrazu

  • pojištění proti odcizení a poškození zavazadel

  • pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou na zdraví i majetku druhých osob včetně pojištění právní ochrany pro případ sporu s cestovní kanceláří nebo dopravcem

Vyberte si tu správnou variantu pojištění

 

Přehled balíčků cestovního pojištění
  Standard
Základní
Dominant
Nejžádanější
Premiant
Nejobsáhlejší
Léčebné výlohy 5 mil. Kč 15 mil. Kč 100 mil. Kč
Asistenční služby Základní Rozšířené Rozšířené
Akutní ošetření zubů 5 000 Kč 10 000 Kč 20 000 Kč
Pojištění úrazu (trvalé následky)   600 000 Kč 800 000 Kč
Pojištění odpovědnosti včetně pojištění právní ochrany   15 mil. Kč 30 mil. Kč
Pojištění zavazadel   15 000 Kč 50 000 Kč
Pojištění cesty    10 000 Kč 30 000 Kč
Pojištění letu   5 000 Kč 15 000 Kč
Cena pojištění pro jednu osobu
Se slevou 20 % za online sjednání
Rekreační sporty, Evropa, jednotlivec
16 Kč
za den 
41 Kč
za den 
58 Kč
za den 

Připojištění, která se mohou hodit

Pojištění rizikových sportů

Připojistit se můžete i v případě, že máte rádi adrenalinové sporty, např. bungee jumping, potápění nebo rafting na opravdu divokých řekách.

Asistence vozidla

Asistenční služby oceníte na cestách v zahraničí, ať už budete potřebovat opravu vozidla na místě nebo odtah do nejbližšího servisu. Zajistíme vám také náhradní dopravu nebo ubytování.

Pojištění stornopoplatků

Můžete se pojistit ještě před nástupem na dovolenou pro případ, kdy vám zkříží plány na dovolenou nemoc nebo jiná vážná situace, např. pandemie či terorismus.

Asistenční kartička jednoduše v mobilu


Už nemusíte přepisovat nebo tisknout telefonní čísla. Vystačíte si s asistenční kartičkou přímo ve vašem telefonu. Stále po ruce budete mít vše důležité pro vaši klidnou cestu.

Po návratu z cest navíc v kartičce najdete slevu 25 % na další cestovní pojištění.

Jak získat kartičku.

Užitečné pojištění pro všechny cestovatele

 

Cestovní pojištění patří mezi nepovinná, ale užitečná pojištění. Pokud se však chystáte cestovat, měli byste jej uzavřít. V rámci územního rozsahu Tuzemsko vám cestovní pojištění uhradí vaše výlohy například za případné krádeže, poškození zavazadel, zrušení pobytu nebo kryje riziko úrazu. V zahraničí vám kromě toho pokryje léčebné výlohy do výše až 100 milionů Kč a k dispozici budete mít 24 hodin denně asistenční službu v českém jazyce, která vám pomůže vzniklou situaci vyřešit.

Čím vyšší limit pojistného plnění si sjednáte, tím vyšší částku vám pojišťovna v případě nákladů vyplatí.

Hradíme léčebné výlohy spojené s COVID-19

 

 

  • Před cestou vám doporučujeme sledovat webové stránky Ministerstva zahraničních věcí ČR (dále také MZV ČR), kde jsou průběžně aktualizovány podmínky pro vycestování do zahraničí. Další informace lze získat u zastupitelského úřadu daného státu.
  • Naše cestovní pojištění je platné pro všechny státy světa, pokud do dané země nebylo vydáno výslovné varování před cestami z důvodu zvýšeného výskytu onemocnění.
  • Pokud se v zahraničí nakazíte, případně budete umístěni do karantény po kontaktu s pozitivně testovanou osobou, pojistné plnění bychom poskytli, a to za předpokladu, že budou splněny podmínky, které dané země (včetně tranzitních) pro vstup na svoje území vyžadují. Stejně tak doporučujeme ověřit si podmínky doložení bezinfekčnosti přepravy přímo u poskytovatele dopravních služeb (letecká společnost, autobusový či vlakový přepravce apod.).

Často kladené dotazy

  • Všechny potřebné informace ohledně vašeho pojištění najdete v produktové dokumentaci, tj. pojistné smlouvě, pojistných podmínkách, infolistu produktu a informačním dokumentu o pojistném produktu, které jste obdrželi při sjednání pojištění. Jakékoliv další obecné doplňující dotazy vám rádi zodpovíme na telefonu 466 100 777 (volba 4), případně na emailu info@csobpoj.cz.

  • Sjednaná pojištění i limity pojistného plnění najdete v pojistné smlouvě, kterou jste obdrželi při sjednání pojištění (fyzicky na přepážce nebo emailem). Informace o pojištění jsou dostupné také v Klientské zóně. V případě cestovního pojištění k platební kartě najdete rozsah pojištění včetně limitů pojistného plnění také na webu ČSOB (banky), v sekci Pojištění.

  • Pojistné plnění můžete uplatnit v případě, kdy nebudete moci odjet na dovolenou ze závažných důvodů (např. onemocnění). Pojištění stornopoplatků je třeba sjednat do 3 pracovních dní po uzavření smlouvy o zájezdu/cestovní službě (např. letenky, ubytování). Pokud máte celoroční pojištění (roční karta, cestovní pojištění k platební kartě), pojištění se vztahuje na všechny zájezdy/cestovní služby zakoupené v době účinnosti pojištění stornopoplatků.

  • Pokud máte sjednáno platné pojištění, předpokládáme, že vycestujete. Pokud máte sjednáno cestovní pojištění jako držitel/ka platební karty ČSOB ve variantě Family, není nutné, abyste také cestoval/a společně se svými rodinnými příslušníky. Bližší informace k cestovnímu pojištění k platebním kartám najdete na webu ČSOB (banky), v sekci Pojištění.

  • V případě vzniku škodné události v zahraničí, zejména úraz nebo onemocnění, kontaktujte asistenční službu na telefonu +420 466 100 777 nebo emailu asistence@csobpoj.cz. Asistenční služba je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomůže vám s řešením vašich zdravotních komplikací i výběrem vhodného zdravotnického zařízení. Pokud je nezbytné vyhledat zdravotní pomoc okamžitě, udělejte to a kontaktujte asistenční službu co nejdříve to bude možné, abychom vám mohli pomoct s dalšími kroky.

  • Pokud by došlo na vodních nebo plážových atrakcích ke zranění, případné ošetření je standardně kryto již od nejnižší varianty.

  • Plavbu na vnitrozemských vodách řadíme mezi rekreační sporty, které jsou standardně pojištěny. Plavbu na moři je třeba připojistit v rámci rizikových sportů.

  • Pojištění kryje náhlé poškození nebo zničení zavazadel (např. při živelné události nebo dopravní nehodě) a odcizení zavazadel z uzamčeného prostoru. V případě poškození zavazadla při letecké nebo jiné přepravě vám uhradíme škodu max. do limitu pojistného plnění sjednaného v pojistné smlouvě.

  • Ano, onemocnění Covid-19 považujeme za akutní onemocnění, které je pojištěním kryto (pokud není příslušným státním orgánem vydán zákaz nebo nedoporučení do některé země cestovat z důvodů spojených s Covid-19).

  • Ano, pojištění můžete dodatečně sjednat přes web nebo klientské centrum i po odjezdu na dovolenou. V takovém případě je pojištění platné nejdříve hodinu po sjednání pojistné smlouvy a samozřejmě za předpokladu, že bude obratem uhrazeno pojistné.

  • Ano, pojištění stornopoplatků se vztahuje jak na cesty zakoupené přes cestovní kanceláře, tak na cesty zajištěné individuálně.

Mám zájem o pojištění

Zanechte nám kontakt a do 60 minut se vám ozveme s nabídkou pojištění (platí pro pracovní dny).
Pokud jste klient a chcete spravovat vaši smlouvu, klikněte zde.
Na uvedený kontakt se vám budeme pokoušet dovolat během následujících 14 dnů, poté vaše údaje smažeme.

Dárková krabička

Stala se vám škoda na dovolené?