Moje pojištění a smlouvy
Přejete si spravovat svoje pojistné smlouvy? Změnili jste svoje osobní nebo kontaktní údaje? Vyberte, co vás zajímá, a vyřešte, co potřebujete.
Spravujte pojištění online v Klientské zóně
V Klientské zóně najdete vše potřebné k vaší smlouvě nebo zde můžete například aktualizovat své kontaktní údaje.
Vyberete typ pojištění, které chcete spravovat:
Často kladené dotazy
-
Pojistná smlouva se v některých případech uzavírá na dobu určitou (např. cestovní pojištění) a v některých na dobu neurčitou (např. povinné ručení, havarijní pojištění). Pokud v pojistné smlouvě není uveden datum konce pojištění, je smlouva uzavřena na dobu neurčitou. Údaje o platnosti pojištění a pojistném období vám rádi sdělí kolegové na infolince 466 100 777. Základní údaje o své pojistné smlouvě naleznete také ve své Klientské zóně.
-
Potřebné údaje jsou uvedeny přímo v dané upomínce (číslo pojistné smlouvy, SPZ vozidla, adresa nemovitosti/domácnosti). Pro bližší informace se můžete obrátit také na svého poradce nebo na infolinku 466 100 777.
-
Daňové potvrzení naleznete v Klientské zóně a také vám jej automaticky zasíláme na email nebo poštou, a to v průběhu ledna každého roku.
-
Potvrzení o přijetí vámi vyplněného formuláře vám dorazí na zadanou e-mailovou adresu, kde vás také budeme informovat, jaké budou další kroky.
-
Na váš požadavek odpovíme zpravidla do 5 pracovních dní a budeme vás informovat o jeho stavu na vámi zadanou e-mailovou adresu.
Dokumenty ke stažení
Zde naleznete všechny aktuální dokumenty pohromadě, např. pojistné podmínky, infolist nebo veřejný příslib.