Doba koronavirová se nevyhnula ani nám. Ulice jsou vylidněné, kanceláře pojišťoven zejí prázdnotou, svět se zpomalil a tempo lidí zvolnilo. Skoro by se zdálo, že pojišťováci mají volno.
Zdání ovšem klame – i v době karantén, omezeného vycházení a všudypřítomné dezinfekční paniky fungujeme. Jen jinak a odjinud.
Počítače a tiskárny najednou okupují jídelní stoly, papíry, bloky se povalují po komodách a řada domácností se vyznačuje velkou koncentrací neonově zbarvených memobločků. V rodinných smečkách pak probíhá neutuchající boj o tichý kout, ve kterém se dá nerušeně telefonovat a po kterém pátrají jak nebohý pojišťovák či pojišťovačka, tak i jejich děti či partneři.
Pracujeme dál – moderní doba tomu nahrává. V počítači cinkají oznámení mailu, telefony se nestíhají dobíjet a až tahle doba skončí, budeme všichni mnohem erudovanější v užívání WhatsAppu a podobných aplikací. Skenujeme, skypujeme, vedeme virtuální konference s klienty a snažíme se být jim stále na blízku…i když jsme daleko. A víte co? Najednou se ukazuje, že si s klienty navzájem často voláme jen tak. Abychom si popovídali, abychom se o sebe zajímali nejen profesně, ale i lidsky.
Práce je ale pořád dost. Telefonujeme, vysvětlujeme, potvrzujeme uhrazené platby, zjišťujeme, jestli jsou naši klienti v pořádku a domlouváme se, zda jim s něčím aktuálně můžeme pomoct. Sjednáváme nové smlouvy, domlouváme se s klienty i o smlouvách starých – jestli s nimi něco nepodniknout, nerozložit placení, nezamyslet se nad obsahem. Spousta lidí se bojí ekonomické nejistoty, je potřeba pro ně hledat lacinější nebo ekonomičtější řešení. Obzvlášť se snažíme vyjít vstříc našim klientům – živnostníkům, firmám, kterým stojí výroba a zaměstnanci mají nucené volno.
Práce je pořád dost a víc než kdy jindy se ukazuje, jak moc je pro klienta důležité mít pojišťováka, který se o něj postará, poradí a udělá možné nemožné, aby pro klienta našel nějaké řešení.
Takže se, milí klienti, nebojte. Jedeme v tom s vámi dál!