Nejjednodušší a nejbezpečnější způsob
Výhody Klientské zóny
Pomocí klientské zóny pomůže snadno spravovat sjednané smlouvy nebo nabídky pojištění vozidel z pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře.
S čím vám Klientská zóna pomůže?
Můžete jejím prostřednictvím:
Kdykoli z pohodlí domova nahlásit škodní událost
Sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
Sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
Zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty
Provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas!
Sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
Sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
Zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty
Provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas!
- Snadné řešení škod
Oznámit škodu a nahrát potřebné dokumenty zvládnete za pár minut
- Vždy on-line
Klientská zóna je otevřená 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
- Všechno ihned po ruce
Na mobilu stejně jako na tabletu nebo počítači!
Jak se přihlásím do Klientské zóny
Zjistěte, jak se jednoduše dostanete ke všem funkcích Klientské zóny
Další výhody Klientské zóny
- Používáte elektronické bankovnictví ČSOB? Nemusíte se do Klientské zóny přihlašovat.
- Můžete nahrát veškeré dokumenty, které budeme požadovat k pojistné události.
- Můžete si sjednat pojištění on-line bez nutnosti vyplňovat všechny osobní údaje.
Jak se můžete do Klientské zóny registrovat?
Elektronické bankovnictví ČSOB
Pokud máte ČSOB Smart nebo Internetové bankovnictví ČSOB, je registrace hračka.