Výhody Klientské zóny

Výhody Klientské zóny

Pomocí klientské zóny pomůže snadno spravovat sjednané smlouvy nebo nabídky pojištění vozidel z pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře.

S čím vám Klientská zóna pomůže?


Můžete jejím prostřednictvím:
 

 Kdykoli z pohodlí domova nahlásit škodní událost
 Sledovat aktuální stav řešení škodní události třeba i o půlnoci
 Sledovat stav svých pojistných smluv na mobilu nebo na tabletu
 Zaplatit neuhrazené pojistné pomocí platební karty
 Provádět změny u vašich smluv bez nutnosti chodit na pobočku a ztrácet čas!
  • Snadné řešení škod

    Oznámit škodu a nahrát potřebné dokumenty zvládnete za pár minut

  • Vždy on-line

    Klientská zóna je otevřená 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

  • Všechno ihned po ruce

    Na mobilu stejně jako na tabletu nebo počítači!

Dárková krabička

Jak se přihlásím do Klientské zóny

Zjistěte, jak se jednoduše dostanete ke všem funkcích Klientské zóny

Další výhody Klientské zóny

 

  • Používáte elektronické bankovnictví ČSOB? Nemusíte se do Klientské zóny přihlašovat.
  • Můžete nahrát veškeré dokumenty, které budeme požadovat k pojistné události. 
  • Můžete si sjednat pojištění on-line bez nutnosti vyplňovat všechny osobní údaje.

Přihlásit se do Klientské zóny

Jak se můžete do Klientské zóny registrovat?

Elektronické bankovnictví ČSOB

Pokud máte ČSOB Smart nebo Internetové bankovnictví ČSOB, je registrace hračka.

Registrační formulář

Registrace netrvá ani 5 minut.
 

Registrovat

Hlášení škody je teď opravdu jednoduché

Dokumenty ke stažení a odkazy