Na úřední hodiny si nepotrpím a můžete mě mít vždy při sobě – třeba v aplikaci ČSOB Smart nebo DoKapsy.
Zdravím, jsem Kate, vaše virtuální asistentka
Proč byste měli využívat virtuální asistentku Kate?
Je vždy k dispozici
Poskytne informace o produktech a službách
Zavolá asistenční služby
Zobrazí pojistné smlouvy
Skoro jako člověk
Můžete se mnou mluvit jako s živým člověkem – mám na to umělou inteligenci.
Stále se učím
Každou chvíli se naučím něco nového – lépe vám porozumět i nové služby
Stačí říct
"Kate, potřebuji zelenou kartu."
"Kate, ukaž mi moje pojistné smlouvy."
"Kate, chci asistenční službu."
"Kate, stala se mi nehoda."
Můžu se ozvat i já Kate
"Objevila jsem pojistku, která je již nějakou dobu po splatnosti."
"Pravidelné platby u veterináře vám nemusí udělat díru do kapsy. Můžu vám nabídnout pojištění vašeho mazlíčka."
"Víte, že u vašeho životního pojištění máte i bezplatnou asistenční službu? Můžeme to rovnou vyřešit."
Kate najdete v aplikaci ČSOB Smart
Stáhněte si aplikaci ČSOB Smart, budu tam na vás čekat.
Stáhnout na App Store Stáhnout na Google Play
Najdete mě i v aplikaci DoKapsy od ČSOB. To, co umím, se v jednotlivých aplikacích může lišit.
A to není zdaleka všechno...
S jakými situacemi vám umím poradit, nebo je rovnou vyřešit?
-
Pomohu vám zavolat na asistenční službu a rovnou vás spojím s operátorem.
-
Sjednám vám pojištění domácích mazlíčků (Pet Expert).
-
Zobrazím vám seznam vašich pojistných smluv a základní údaje o nich.
-
Pomůžu vám změnit údaje na zelené kartě a také vám jí mohu vystavit.
-
Připomenu vám, když zapomenete zaplatit pojistnou smlouvu.
-
Pokud se vám stane nedej bože pojistná událost, tak vám poradím, co máte dělat.
-
Pomohu vám sjednat cestovní pojištění.
-
Když nahlásíte pojistnou událost u životního pojištění, tak vám připomenu, že máte zdarma asistenční služby.
-
Vypočítám vám cenu pojištění vozidla a stačí mně říci pouze registrační značku.
-
Pomohu vám vystavit potvrzení o pojištění odpovědnosti.
-
Připomenu vám, že chybí dokument u vaší pojistné události.
-
Pokud nebudete mít uvedený kontakt na pojistné smlouvě, tak vás o něj požádám a doplním ho.
Pokud jste zároveň i klientem banky, tak ještě navíc umím:
-
Připomenu vám, že máte cestovní pojištění u své karty, pokud ho budete potřebovat.
-
Pokud nevyužíváte benefit pojištění 1ze3, tak vám připomenu, když můžete.
-
V případě, že jste nakupovali, tak vás mohu informovat, že jste si aktivovali prodloužené záruku.