Invalidita
"Riziko s nejzávažnějším finančním dopadem"
Invalidita znamená pro celou rodinu daleko větší zátěž než smrt člena domácnosti. Představuje nejen psychickou zátěž, se kterou se musí domácnost vyrovnat, ale i finanční zátěž rodinného rozpočtu.
Pokud se živitel rodiny stane invalidní a vypadne hlavní zdroj příjmu, pak se rodina dostává do finančních problémů. Zhoršený zdravotní stav vyžaduje nemalé náklady na usnadnění života – od zdravotních pomůcek, přes ošetřovatele, po úpravy bytu či rodinného domu.
Je důležité nastavit si v pojistné smlouvě dostatečnou výši pojistné částky. Obraťte se na nás, rádi vám s tím pomůžeme.
Příběh ze života
Úspěšná realitní makléřka Dana se právě těšila, že její starší syn byl přijat na gymnázium, když jí byla diagnostikována roztroušená skleróza. Neustálá únava a zhoršená chůze vedla za několik měsíců k tomu, že už nebyla schopná se vrátit do náročného pracovního kolotoče, a proto si zažádala si o invalidní důchod. Nakonec jí byl přiznán II. stupeň invalidity, což ale znamenalo, že přišla až o 68 % příjmu, na který byla zvyklá. Díky pojištění invalidity PLUS, které zahrnuje i I. a II. stupeň, získala od pojišťovny prostředky, které jí toto nelehké období pomohly zvládnout.
Více o invaliditě
-
V současnosti je invalidita z 95 % následkem nemoci.
-
Nejčastěji jde o nemoci svalové a kosterní soustavy, oběhové soustavy a překvapivě také duševní poruchy.
-
Už I. stupeň invalidity vám může znemožnit vykonávat práci, a to znamená velký finanční problém. Pokud je vám totiž přiznaná
invalidita I. stupně, váš příjem může klesnout o 65 - 80 %. -
Rozlišují se 3 stupně invalidity:
-
I. stupeň - pokles pracovní schopnosti nejméně o 35 % až o 49 %
-
II. stupeň - pokles pracovní schopnosti nejméně o 50 % až 69 %
-
III. stupeň - pokles pracovní schopnosti nejméně o 70 %
-
Dokumenty ke stažení
-
Pojistné podmínky FORTE, platné od 1. 9. 2019
-
Sdělení klíčových informací - FORTE, platné od 1. 3. 2021
Mám zájem o pojištění
Zanechte nám kontakt a do 60 minut se vám ozveme s nabídkou pojištění (platí pro pracovní dny).
Pokud jste klient a chcete spravovat vaši smlouvu, klikněte zde.
Na uvedený kontakt se vám budeme pokoušet dovolat během následujících 14 dnů, poté vaše údaje smažeme.