Vaše podněty a stížnosti
Zpětné vazby od klientů si velmi vážíme – a nemusí jít vždycky o pochvalu. Když nejste spokojeni s našimi službami, řekněte nám to. Jen díky vám se můžeme pořád zlepšovat.
Jak nás můžete kontaktovat?
- Prostřednictvím on-line formuláře níže
- E-mailem na adresu info@csobpoj.cz
- Telefonicky na infolince 466 100 777
- Osobně nebo písemně na kterémkoliv obchodním místě
- Písemně na adresu:
ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB
Masarykovo náměstí 1458
Zelené Předměstí
530 02 Pardubice
V podnětu, prosím, nezapomeňte uvést následující:
- Jméno a příjmení, datum narození nebo rodné číslo u fyzické osoby nebo název obchodní firmy a IČO u právnické osoby
- Vaše kontaktní údaje
- Číslo pojistné smlouvy nebo pojistné události
- Stručný popis problému
Jaký bude další postup?
- Váš podnět zpracujeme a v co nejkratším možném čase vyřídíme.
- Na vaší reklamaci či stížnost odpovíme max. do 30 dnů od doručení (ve výjimečných případech vás upozorníme na delší lhůty).
- V případě nejasností se vám ozveme - pokud by nám nějaké informace chyběly, požádáme vás o jejich doplnění (to však může prodloužit lhůtu).
Výsledek vám sdělíme dopisem či e-mailem. Pokud byste s ním nesouhlasili, můžete dále postupovat dle Reklamačního řádu.