Oznámení pojistné události ze životního pojištění
Vyřešte vše jednoduše on-line
Oznamte svou pojistnou událost kdykoli z pohodlí domova.
-
Oznámení
Pojistnou událost oznámíte jednoduše díky
on-line formuláři. -
Sledování průběhu
Prostřednictvím odkazu, který vám po oznámení pojistné události pošleme na e-mail, můžete sledovat průběh řešení.
-
Výplata
Pojistnou událost uzavřeme neprodleně po doložení všech potřebných dokumentů a pojistné plnění vyplatíme obratem na váš účet.
Co se přihodilo?
Jak dlouho trvá řešení pojistné události?
5 dnů
Naše vyjádření k pojistné události obdržíte standardně do 5 dnů od doložení potřebných dokumentů.
On-line
V případě nutnosti dalšího šetření nebo doložení doplňujících dokumentů vás informujeme prostřednictvím Klientské zóny nebo e-mailem.
Často se ptáte
-
- Pečlivě si uschovejte lékařské zprávy ze všech návštěv lékaře. Budete je potřebovat pro oznámení pojistné události.
- Prostudujte si svoji pojistnou smlouvu a zjistěte, jaké nároky můžete za svůj úraz / nemoc uplatňovat. Pokud si nejste jistí, kontaktujte svého poradce nebo zavolejte na linku ČSOB Pojišťovny 466 100 777.
- Při uplatnění nároku na pojistné plnění dále postupujte podle návodů pro jednotlivé typy pojistných událostí.
-
- Po oznámení zkontrolujeme, že nechybí žádné dokumenty, a předáme všechny podklady likvidátorovi. Pokud některé dokumenty chybí, požádáme vás o ně prostřednictvím Klientské zóny nebo e-mailem.
- V některých případech si likvidátor může od ošetřujícího lékaře nebo lékařského zařízení vyžádat doplňující doklady. Vy nemusíte nic zařizovat, likvidátor vás o této skutečnosti pouze písemně informuje.
- Jakmile má likvidátor k dispozici kompletní dokumentaci a není nutné další šetření, pojistnou událost uzavřeme a obratem vyplatíme pojistné plnění.
-
Informace o stavu pojistné události jsou dostupné v Klientské zóně. Aktuální stav řešení konkrétní pojistné události zjistíte také prostřednictvím odkazu, který vám byl zaslán po oznámení pojistné události na e-mail.
-
Požadované dokumenty můžete vložit prostřednictvím Klientské zóny nebo odkazu, který vám byl zaslán po oznámení pojistné události na e-mail. Tímto způsobem se dokládané dokumenty dostanou k likvidátorovi nejrychleji. Pokud tento odkaz nemáte k dispozici, můžete využít náš on-line formulář.