Životní pojištění

Oznámení pojistné události ze životního pojištění

 

Vyřešte vše jednoduše on-line

Oznamte svou pojistnou událost kdykoli z pohodlí domova.

  • Oznámení

    Pojistnou událost oznámíte jednoduše díky on-line formuláři.

  • Sledování průběhu

    Prostřednictvím odkazu, který vám po oznámení pojistné události pošleme na e-mail, můžete sledovat průběh řešení.

  • Výplata

    Pojistnou událost uzavřeme neprodleně po doložení všech potřebných dokumentů a pojistné plnění vyplatíme obratem na váš účet.

Jak dlouho trvá řešení pojistné události?

5 dnů

Naše vyjádření k pojistné události obdržíte standardně do 5 dnů od doložení potřebných dokumentů.

On-line

V případě nutnosti dalšího šetření nebo doložení doplňujících dokumentů vás informujeme prostřednictvím Klientské zóny nebo e-mailem.

Často se ptáte

  1. Pečlivě si uschovejte lékařské zprávy ze všech návštěv lékaře. Budete je potřebovat pro oznámení pojistné události.

  2. Prostudujte si svoji pojistnou smlouvu a zjistěte, jaké nároky můžete za svůj úraz / nemoc uplatňovat. Pokud si nejste jistí, kontaktujte svého poradce nebo zavolejte na linku ČSOB Pojišťovny 466 100 777.

  3. Při uplatnění nároku na pojistné plnění dále postupujte podle návodů pro jednotlivé typy pojistných událostí.
  1. Po oznámení zkontrolujeme, že nechybí žádné dokumenty, a předáme všechny podklady likvidátorovi. Pokud některé dokumenty chybí, požádáme vás o ně prostřednictvím Klientské zóny nebo e-mailem.

  2. V některých případech si likvidátor může od ošetřujícího lékaře nebo lékařského zařízení vyžádat doplňující doklady. Vy nemusíte nic zařizovat, likvidátor vás o této skutečnosti pouze písemně informuje.

  3. Jakmile má likvidátor k dispozici kompletní dokumentaci a není nutné další šetření, pojistnou událost uzavřeme a obratem vyplatíme pojistné plnění.

Informace o stavu pojistné události jsou dostupné v Klientské zóně. Aktuální stav řešení konkrétní pojistné události zjistíte také prostřednictvím odkazu, který vám byl zaslán po oznámení pojistné události na e-mail. 

Požadované dokumenty můžete vložit prostřednictvím Klientské zóny nebo odkazu, který vám byl zaslán po oznámení pojistné události na e-mail. Tímto způsobem se dokládané dokumenty dostanou k likvidátorovi nejrychleji. Pokud tento odkaz nemáte k dispozici, můžete využít náš on-line formulář.