Nejčastěji kladené otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Přečtěte si odpovědi na nejčastěji kladené otázky ohledně fungování Klientské zóny.

Co vás nejvíce zajímá?

Nemusíte nikam chodit nebo volat. V klidu svého domova snadno zjistíte, v jakém stavu jsou vaše pojistné smlouvy. V případě, že zjistíte dluh na pojistném, můžete využít platbu kartou. Pokud se rozhodnete uzavřít některé z našich pojištění on-line, budete mít jako přihlášený klient předvyplněné všechny vaše osobní údaje. 

Nová klientská zóna je však na začátku své cesty. Připravujeme pro vás další užitečné aplikace a pomůcky, které vám usnadní komunikaci s ČSOB Pojišťovnou.

Vaše platba nejspíš ještě nebyla připsána na Vaši smlouvu. Tento proces může trvat až 5 dní. Pokud se údaje v Klientské zóně neaktualizují ani po delší době, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince 466 100 777.

Nejdříve zkontrolujte, zda jste zadal správnou e-mailovou adresu. Zkuste také využít možnost opakovaně zaslat ověřovací e-mail. Pokud ani po opakovaném pokusu o zaslání ověřovacího e-mailu Vám žádná zpráva nedorazila, kontaktujte prosím zákaznickou linku 466 100 777.

Základní podmínkou, abyste viděl své smlouvy, je vyplnit v registračním formuláři anebo na stránce Můj účet (odkaz na ni najdete v záhlaví webu) číslo pojistné smlouvy. Poté uvidíte na stránce Moje smlouvy informace k uvedené smlouvě. Pokud smluv máte více, můžete si je postupně přidat na stránce Moje smlouvy. Pokud ani v případě, že jste uvedl číslo pojistné smlouvy, žádné informace nevidíte, kontaktujte nás prosím info@csobpoj.cz, nebo na čísle 466 100 777. 

Z bezpečnostních důvodů můžeme všechny citlivé údaje na Vašich smlouvách zveřejňovat pouze a jen Vám. Proto je nezbytné ověrit Vaši identitu. Pokud jsme v minulosti Vaši manželku již ověřili, bude jí stačit zadat SMS kód zaslaný na mobil. U Vás je možné, že jste zadal číslo smlouvy, která vznikla přes internet nebo jiným neověřeným kanálem. V tom případě potřebujeme, abyste zadal aktivační klíč, který jsme Vám zaslali do vlastních rukou. 

V Internetovém bankovnictví si můžete najít základní informace k pojistným smlouvám. V nabídce u takové smlouvy najdete i odkaz Zóna pojišťovny. Po kliknutí se vám otevře nové okno s Klientskou zónou. Při první návštěvě je potřeba spárovat údaje v obou systémech, proto budete vyzváni k doplnění osobních údajů a potvrzení transakce SMS kódem. 

Poté už bude každá vaše návštěva z IB do Klientské zóny jednoduchá - stačí jen kliknout na odkaz. 

Ano. Pokud si najdete v Klientské zóně detail pojistné smlouvy, máte možnost přejít do Účtu on-line a používat jej tak, jak jste zvyklí. 

Účet on-line umožňuje ověřeným klientům prohlížet podrobné informace o sjednaných smlouvách a také zadávat některé změny přímo na smlouvách, jako je změna kontaktních údajů nebo měnit rozdělení vkladů Vašeho běžného nebo mimořádného pojistného do jednotlivých programů investování.

 

V tomto případě se prosím obraťte na naši zákaznickou linku  466 100 777, kde vám rádi pomůžeme.