Jak zjistit stav škody nebo pojistné události
Kde najdete informace o průběhu události a nahrajete dokumenty
v Klientské zóně
Stav nahlášené události můžete sledovat v Klientské zóně včetně možnosti nahrát kdykoli potřebné dokumenty. Do Klientské zóny se pohodlně dostanete i z aplikace ČSOB Smart.
E-mailem
Ve své e-mailové schránce najdete odkaz na stránku s přehledem vaší škodní události. Na této stránce můžete také nahrát potřebné dokumenty.
Nenašli jste požadované informace?
Pokud jste informace k aktuálnímu stavu nahlášené události nenašli ve svém emailu ani v Klientské zóně, můžete využít on-line formulář. Vyberte, jakého pojištění se váš požadavek týká.
Škoda na vozidle? Vysvětlíme vám, jak probíhá posouzení škody a jak mu porozumět
Nahlásili jste škodu pojišťovně, která má své postupy a kritéria a vy si možná nejste jistí, co bude dál? Pokud chcete posouzení škody na vozidle lépe porozumět, přečtěte si mini průvodce tímto tématem.