Změny

Pojištění majetku
Změny ve smlouvě nebo vašich údajích

Níže vyberte, jakou změnu chcete provést.

Změna osobních a kontaktních údajů

Došlo u vás ke změně příjmení, adresy nebo telefonního čísla? Níže si můžete zvolit způsob podání vašeho požadavku.

Klientská zóna

V detailu své smlouvy můžete změnit údaje na všech smlouvách najednou.

Klientská zóna

Poradce

V Klientské zóně najdete kontakty na svého poradce, případně můžete kontakt dohledat na mapě.

Kontakt na poradce

Zákaznická linka 466 100 777

Pracovní dny od 8 do 18 hod.

Nechte si zavolat

Změna rozsahu krytí ve smlouvě

Potřebujete si ke své smlouvě nějaké pojištění doplnit? Nebo například změnit pojistnou částku? Níže můžete zaslat požadavek na změnu rozsahu krytí existující smlouvy.

Jiné změny

Nenašli jste, co jste hledali? Neváhejte nás kontaktovat.

Často kladené dotazy

Následující typy změn provedete z pohodlí domova prostřednictvím Klientské zóny:


  • příjmení
  • trvalá a korespondenční adresa
  • telefon
  • e-mailová adresa
  • změna/doplnění SPZ
  • změna čísla technického průkazu


V rámci Klientské zóny také můžete provést 2 typy investičních změn:


  • změnu alokačního poměru
  • převod prostředků mezi programy investování

Změnou alokačního poměru si můžete upravit programy investování, jejichž podílové jednotky se budou nakupovat za vámi zaplacené pojistné. Převodem prostředků mezi programy investování si můžete jednorázově přesouvat naspořené finanční prostředky mezi jednotlivými programy investování dle vaší libosti.


Pro další typy změn na neživotní pojistné smlouvě (např. změnu pojistné částky, sjednání nového pojištění apod.) můžete využít naše formuláře výše, nebo se obrátit na infolinku 466 100 777. V případě zájmu o změnu na životní pojistné smlouvě kontaktujte prosím svého poradce.

Tuto událost prosím nahlaste přes náš webový formulář, kde u pole "Chci změnit" vyberte možnost "Chci jinou změnu".

Potvrzení o přijetí vámi vyplněného formuláře vám dorazí na zadanou e-mailovou adresu, kde vás také budeme informovat, jaké budou další kroky.

Na váš požadavek odpovíme zpravidla do 5 pracovních dní a budeme vás informovat o jeho stavu na vámi zadanou e-mailovou adresu.