Jak se přihlásit do Klientské zóny

Jak se přihlásíte do Klientské zóny?

Jsem klient pojišťovny, ale nemám účet u banky ČSOB

Registrační formulář

Registrace netrvá ani 5 minut.
 

Registrovat

Máte problémy s přihlášením?

Obnovit zapomenuté heslo můžete zde.

O zaslání přihlašovacího jména můžete požádat zde.

Kontaktujte nás telefonicky na klientské lince 466 100 777 nebo e-mailem na info@csobpoj.cz.

Jsem klientem banky ČSOB

Internetové bankovnictví nebo mobilní aplikace

 

Jako klient banky jistě využíváte internetové bankovnictví přes internetový prohlížeč nebo aplikaci ČSOB Smart v mobilu, z nichž se jednoduše a bez dalšího přihlašování dostanete přímo do Klientské zóny a budete moci spravovat svá pojištění.

Nejsnazší přístup přes aplikaci Smart

Nejrychlejší a nejsnadnější je vstoupit do Klientské zóny ČSOB Pojišťovny přes aplikaci Smart přímo z vašeho mobilu. 
Více v praktickém manuálu.

Pokud aplikaci nemáte, můžete si ji jednoduše stáhnout.

 O aplikaci Smart 

Podívejte se, co umí pojištění ve Smartu

 

  1. Přihlašte se do svého Smartu obvyklým způsobem. 
  2. Pokud máte sjednané pojištění u ČSOB Pojišťovny, stačí si ve Smartu najít pojistnou smlouvu a kliknout na odkaz Pojišťovna. 
  3. Anebo v menu najít položku Produkty a nabídky a poté kliknout na Zónu pojišťovny. 

Více v praktickém manuálu.